Monday, November 15, 2010

Congratulations Abang Umar



Semalam, lepas maghrib tetiba jer handphone berbunyi dan seperti biasa operator aku si umar akan jawab hehehe ...siler maklum yer kengkawan...seb baiklah aku suh umar jawab kalau aliya??? ehehheh pastu dier jerit...mama cikgu nak cakap dengan mama...Ohh..ok ...



Cikgu Afidah adalah cikgu Umar di Pra sekolah. Dia telefon mintak datang ke sekolah untuk tengok umar dapat anugerah di Hari Kecemerlangan Sek. Keb. Jalan Empat. Eh..dapat anugerah. Cikgu tuh cakap, pra sekolah takde exam, so diorang bagi anugerah camnilah ...tak semer dapat..yang terpilih jer. Oooo...

So pagi pagi lagik aku dah kejut dier siap...aku pegi dengan incik...as usual cam korang sekolah dululah kan...kena pegi dewan sekolah...kata start kol 8 pagi ..tapi 8.30 baru mula....terasa tua ok hahahah ...tengok kiri kanan semer orang dah berumur hehehe ...Pra Sekolah mula dulu....dengar jer announcement untuk Pra Sekolah..dengan tak malu aku terus ke depan nak ambik gambo ehheheh ....

MC pun annouced seterus

Anugerah Pelajar Ringan Tulang....Umar Abassyir Putera bin Azmi Putera


ehhehehehe....tak sia sia aku mengerah tenaga dier kat rumah...diaplikasikan menda tuh di sekolah...Cikgu cakap dier paling rajin tolong cikgu...budak budak lain dok sepah ..dier yang tolong kemaskan semer...so jangan lagik cakap aku kejam ok...tengok hasil dier...mmg kalau orang tengok..aku cukup garang dengan umar...sebab aku nak dier jadik contoh untuk adik adik dier...kat rumah dier mengemas bilik dier sendiri..kasut sekolah basuh sendiri...tolong jaga adik adik adik...biasanya adik adik sepahkan ..dier yang kemas...ader masa aku tak larat...dier yang tolong kemas ruang tamu...

Abang ..mama bangga dengan abang...sayang abang...




No comments: