Friday, February 13, 2009

Gilakah aku??

Memang aku giler ahhahahah....

kalau orang lain dok tukor keta baru...beli dslr lah...beli umah besolah...tapi aku.....giler beli breastpump....arghhhh tidakKKkkkkkk.....tak tau naper aku obses sangat dua tiga menjak neih dengan breastpump...hari hari...tak sah kalau aku tak surf internet dok baca pengalaman ibu ibu yang mengunakan breastpump yang sangat "murah" itu hehehe ...aku dah ader Avent Isis tuh..tapi makin hari makin lenguh tangan mengepam ..tambah lagik badan penat...adoi...nak pam pun takde mood ...so untuk mendatangkan mood tuh balik ..aku pun mencariklah toy baru heheh....menyong..dah anak 3 baru sibok nak beli ehheheh

Sekarang top product Medela Free Style tuh...huhuhuh ...satu set almost RM1700 ...perghhh....sangat tak seswai tuh orang orang semekin semekot cam aku nieh....so aku aim yang tarap tarap aku jelah..memula aku aim Mini E tuh.....tapi banyak sangat komen komen yang kurang memberangsangkan aku dengor....bisinglah aperlah....so aku lupakan hasrat walaupun aku dah siap order set tuh...ampun arr amoi hehehe kemudian aku target medela Swing....RM500++ ....banyak citer bestlah aku dengar pasal Medela swing nieh ....tapi yang tak best nyer single pumping....


Medela Free Style Medela Mini E



Jadi....nampaknyer dalam pertandingan nieh Spectra 3 lah menang....boleh double pumping...feedback ynag aku baca memang rata rata ramai yang berpuas hati....kat website Susuibu.com tuh pun banyak jugak user Spectra 3 nieh bagi testimoni...carik carik ....sekali aderlah orang email nak let go Spectra 3 dier...double shield...ngan massage sekali....RM300 ..dier beli around RM460 ...baru 3 months....dekat dept aku nieh ader 3 ibu yang jadik pelanggan tetap Lactation Room tuh....salah sorang darinya pengguna spectra...so aku forwardlah email pasal orang nak let go spectra 3 tuh...nak tanya worth it ke tak.....



kecik sunggoh donia ini ...rupa rupanya orang yang nak let go tuh sepupu kepada budak ofis aku neih...alhamdulilah...so senanglah keja aku...yelah bukan senang nak beli dari orang yang tak dikenali kan...biorlah kenal..memula problem..mana aku nak jumpa nak COD lah kononnya..tapi mengenangkan budak ofis aku neih baik hati...dier kata bayar jer kat dier nanti weekend dier singgahlah umah mak su dier tuh...fuhhhh senang satu citer....


dan aku......tak sabor nak tunggu Isnin nak test pam baru muahhahahhahah

No comments: