Wednesday, February 25, 2009

Saya telah dipaparazzikan ...

hahahahha gelak besar aku tengok gambar budak ofis aku neih tunjuk....

kisahnyer sabtu lepas...dier pegi ke Pasar Tani Melawati....dier kata...familiar sangat ngan suara pompuan tuh...tapi biasa lemah lembut jer jawab telefon..tapi kali nieh lain sangat.....dok jerit...Patin...Talapia sangkar sungai pahang.....segar segar...hidop hidop kami bawak dari Temerloh bang.....heheheh....

dier tengok..nak tegor takot salah orang hehehe sebab lain benor rupanyer...ilang terus rupa seketari hahahah....bang...memang saya bang...saya biler meniaga memang lain rupanya...comot...biler tahon saya nak mekap...kalau mekap cair bang...biler ikan tuh mengelupur ...dier simbah saya ngan air....betul nieh..budak ofis abang nieh...sorry bang ramai orang...abang lalu biler pun saya tak perasan ehheheh ....jadik untuk membuktikan abang tuh sanggup snap gambo aku ngan hubby hehehe punyerlah nak buat bukti nak tunjuk kat ofis muka sama ngan aku ahhahah....minggu neih datang yer bang..jangan ambik gambo yer....beli ikan tuh penting heheh ...






No comments: