Tuesday, February 24, 2009

Saya ader 3 anak lelaki?

heheheh.....sebenarnya takde beza pun anak lelaki ngan anak pompuan nieh...aku jaga aliya sama macam aku jaga dua abangnyer dulu...brutal? ...nak buat camner...aku akui aku nieh bukanlah jenis lemah lembut....yang kalau anak buat hal....boleh cakap...abang...janganlah bang...rosak nanti...hohohohoh ....aku cuma...Abang...pastu buat mata bulat skit kan....tak paham jugak....panggilan kedua...Abanggggggg....ehhh ..buat tak nampak kan....heheheh maka carik sasaran lah untuk dicubit...biasa tang perot lah kan....memang sedap cubit kat situ....


aliya tuh pun tangan dah baper kali kena lepuk tuh....huh..kecik lagik?...memang dier baru nak masuk 6 bulan..tapi...fuhhh sama naik jugaklah tangan dier...sekarang duk dalam walker...dah pandai kais kaki dier...so satu rumah tuh dier jelajah....pinggan cawan..jangan letak kat bawah...tangan abang dier dah baper kali dier gilis pun tak tau....dulu selalu dengar Uzair menangis....biler tanya sapa buat....abang buekkk....sekarang biler tanya saper buat...baby buekkk...ehhehehe ...abang menangis kena buli ngan adik ..bagus tak anak dara aku neih.....


penah sekali...uzair tengah makan nasi atas lantai....aku bentang suratkhabar...letaklah nasi ngan air....aliya dalam walker masa tuh....dier dok panggil abang dier.....abang uzair dier tak layan...ehehhe sekali dier langgar...abes tumpah semer air..tetau pinggan nasik tuh dah bawak tapak kaki dier...uzair dah tergolek kat tepi menangis ehhehe....adoilah..aku nak marah pun yer ..nak gelak pun yer....sabo jelah anak dara sorang nieh....




Ahad lepas...punyerlah aku bersengkang mata melipat baju...susunlah atas katil...sebelum nak masuk almari tuh....sekali uzair plak yakk....gi masuk bilik air...basuh..masuk jer bilik...tudiaaaaaa....berterabur baju aku lipat dikerjakan dek aliya...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....geramnyerrrr.....huh...kena lepuk tangan dier....huh...mama memang tak pilih kasih punyer...saper nakal...memang kena lepuk..baik lelaki baik pompuan....babah jer biler kena tang anak dara dier oihhh takpe takpe....




Aliya sekarang dah makin besar...makin panjang akal....kalau suap bubur kat dier...emm dier pegang tangan kita...lampbat sangat agaknyer heheh ...kalau pagi pagi antar dier pun...turun jer dari keta dier dah pelok kuat kuat...makcik tuh angkat jer.....dier tarik maner sempat...tudung..cermin mata...brooch...semer dier tarik...oihhh....sabo jelah.......aperpun alhamdulilah..gembira tengok perkembangan dier...semoga anak dara mama nieh sihat dan sentiasa dilindungi Allah....


p.s.: fuhh tambah cuak baca kosmo semalam pasal budak pompuan kena cabul ngan pengasuh tuh..adesss...

No comments: