Thursday, February 19, 2009

Kena tag Lagik...

Kena tag pulak dengan sorang lagik mama Putra dan Putri...ehhehe Farihah ..

The challenge is:


Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged



hahahahhah aku tau korang mesti gelak giler tengok aper mendalah gambo lam pc aku nieh kan....tapi aku jujur orangnyer ...aku tempek jugaklah ....gambar nieh tarikh 7 Januari 2007...piket dekat depan Sunway Piramid...masa tuh aku dok subang....nak gi maner tah luper....jalan memang jem gilos....rupanyer diorang dok piket....pasal minyak naik tak silap aku.....alah...menyusahkan orang betul..jalan jem sampai tak geraklah tuh yang sampai aku boleh snap gambo tuh ....neih semer orang parti pembangkang lah....huh ...

nak tag saper.....

Eza
Salwa
Watie
Jaja
Cujie
Mya

amahhhh....

No comments: