Monday, February 23, 2009

Papa falany heheheh ...

Kalau korang ingat lagik dalam satu entry masa kat blogdrive dulu...ader satu entry aku masukkan gambar kawen officemate aku ...adik falany hehehe ....aku close ngan budak neih...sebab tuh budak ofis lain sakit hati ...staff lain dok kutok cakap dier adik aku....japs...aku peduli haper ahhahaha....yang diorang sakit hati pehal...ntah aper aper tah ...




balik semula citer....Alhamdulilah...14 February 2008...dah jadik papa dah budak neih....aku suker nama anak dier...Muhammad Aaqil Rayyan...sangat sedap nama itu ...lahir dekat Ampang Puteri....tapi kena kuning plak...semalam baru discharge....untuk Falany...Semoga menjadi papa yang baik ...udoh udoh lah perangai budak budak tuh yer...ehheheh tak sabo nengok Aaqil naik scooter bob marley tuh ehhehe




No comments: