Thursday, March 17, 2011

Aktiviti setiap Ahad

Sebenarnya..kalau ikutkan hati ku ini ..maleh nak register umar masuk kelas Taekwondo nieh...sebab kelas nieh hari Ahad...Pukul 12 tengahari sampai 1.30 petang...pertama...hari Ahad ..satu satunya hari untuk aku berkemas membanting tulang...pastu time tuh ialah time tido dua cik kak tu and time aku memasak...tapi kenangkan anak aku sorang neih...layan kan jugak..





Memula nak masuk Karate do ...tapi cam takde orang jer..kalau karate do tuh awal skit..kol 10 pagi...so pk balik..masuk taekwondo jelah...babah boleh ajar...so registerkan jugak...seb baik ader bibik kakak ipar...so tinggal kan rakyat lain kat rumah kakak ipar..aku tunggu dier kat sekolah...



Tapi mata sangat kuyu sementara nunggu itu..aku malas lah nak balik...bukan dekat...so tunggu jugaklah...dengan angin sepoi bahasa ditengahari...redha jelah sebab anak...nieh kalau tak belajar bebetul jugak tak tau nak kata lah...tapi rasanya minggu nieh nak campak jer dier kat situ..pepandailah ..mama nak balik...huhuhuhuhuu ...baju pun mama tak belikan lagi...tunggulah babah free..tak lalu mama nak gi beli sengsorang dengan korang bertempiaran dalam kedai tuh...hehehe


No comments: