Thursday, March 17, 2011

Bila dah ader anak pompuan...

Jangan tak caya...bulan nieh ajer aku dah beli 3 compact powder ....3 okeh...seb baik lah compact powder mama neih brand Johnsons & Johnsons jer nak oii...kalau mama nieh jenis pakai Estee Lauder ker...MAC ker JULY ker ...uihhh rebeh poket babah....


Sapa punyer keja...tuh cik yaya tuh...mmg pantang kalau nampak aku tengah bermekap...so dier dok menyepil kat tepi...tunggu saat nak capai compact powder aku tuh...tempek muka dier...pastu lari lari...letak tepi datang bulat Yana...pranggg pecah...sObb sOb....sabo jelah...dulu ngan abang abang..semer tak heran ngan barang mama...tapi dah ader dua cik kak neih..semer barang mekap...kena sorok...Lipstik tah baper batang dah dikerjakan nya...seb baiklah lepstik mama cap avon nak oooii..kalau Clinique ker aper ..uihhhh pengsan pengsan....

so solution...aku siapkan beg mekap dier sendiri...dalam tuh letak sikat..aku beli compact powder kecik tuk dier...letak lipstik satu...haaa aman dunia...kalau kaco lagi aku punya memang nak kena katok lah tangan tuh...



No comments: