Friday, March 11, 2011

Mentor Musim ke 5

Aku rasa rata rata penonton yang menonton mentor minggu lepas agak menyampah dan bengang dengan soalan dari abang ketaq tentang Salma protege si Erra.  Tak patut soklan tuh...kalau Salma tuh tak dapat terima komen tuh silap silap boleh buat dier rasa rendah diri....cam lah ko ensem sangat bang nak komen gitu...Black tuh dulu pun bukan hensem sangat pun..tapi tengok dier sekarang....nieh bukan pertandingan ratu cantik bang...nieh pertandingan suara...


Sebenarnya aku bukanlah suka sangat rancangan nieh...tapi ari tuh dari dapur aku dengar suara si Salma nyanyi...perghhhh ...terus aku meluru depan TV...makkk aiii suara minah nieh...dasat giler...terkesima lah kejap aku...heheheh..

Go Salma...aku yakin dier aderlah pemenang Mentor kali nieh...sebab yang lain tuh cam ala ala jer kan ...harap muka pun yer jugak...suara tuh cam ...alahh aku nyanyi lagi best hahahah ...layannnn



No comments: