Thursday, March 3, 2011

Jom kenal kenal

Sekejap jer dah 1 March 2011..masa cam berlalu pantas sangat...dah hampir 10 tahun lebih aku kat dept nieh...kalau budak tuh dah darjah empat lah...ehhehe memang kalau kena hati yang selalu disakiti nieh..uihhh nak jer aku tuko dept dan dan nieh jugak...tapi bila pk balik..nak sesuaikan diri dengan keadaan baru..boss baru ...emmm nantilah aku pk dulu hehehe ...

Best sangat ker dept aku nieh? nak kata best tuh takdelah best sangat..cuma orang orang sekeliling yang membuat hati ini rasa cam berat jer nak blah...dulu masa kat blok b memang idop sendiri lah...buat hal sendiri..tapi dah pindah blok a..layan ngan budak budak nieh...cam ader kimia antara kami semer kan..so memang meriah lah...





So...guys...don't worry ..selagi aku boleh tahan ..aku keras lagi kat sini ...kalau dah stress sangat...terpaksalah aku....CHowwww Bedahhhh
 

2 comments:

@nan.. said...

ooo sesi luahan perasaan yek...mmg baguih la budak2 dept tu kan...especially yg dok sblh tuh...mmg baik budak tu...hehehe

Puan nOLie said...

baik baik sangattttttt