Thursday, March 3, 2011

Terpaksalah guna card reader...

Seperti yang korang sedia maklum, hp aku masih sakit dan masih belum lagi dihantar untuk operations.  Agak kejung di situ kerana tak dapat nak upload atau download aper aper dari HP...ooo sedey sedey ...

jadik untuk menghilangkan gian kekejungan akibat masalah tersebut ..maka aku temui solution yang walaupun agak leceh kerana terpaksa membuka isi perut hp aku...tapi takpelah...janji aku boleh upload dan download hehehe

Semalam lepas bawak umar gi Klinik...ooo ader kejadian..later yer aku citer...pegi PKNS sebab budak sakit tuh demand nak makan KFC...ooo ngengada ko yer..mementang sakit...sekali tengok dekat PKNS...ader pameran IT...yeayyy..memang dah lama nak carik Card Reader neih...tapi rega semer bombastic kat Pertama...sebab Puan iLa kata boleh dapat murah..tuh yang aku hold dulu sampailah aku jumpa semalam...



10 sen hengget koooo...ha terus aku angkat hehehe tanpa banyak soal...dan sekarang..aku masih lagik belom berenti mengupload dan mendownload heheheh


No comments: